EĞİRDİR MYO TURİZM PROGRAMININ KONUKLARI

eğirdir haber,akın gazetesi,egirdir haberler,son dakika,EĞİRDİR MYO TURİZM PROGRAMININ KONUKLARI
Haberin Tarihi: 9.11.2013 09:12:00 - Okunma Sayısı:1836 defa okundu.

Eğirdir Meslek Yüksekokulu Turizm Ve Otel İşletmeciliği Programı'nın yeni eğitim öğretim yılının ilk konukları Crystal Otelcilik Zinciri'nin üst düzey yöneticileri oldular.

EĞİRDİR MYO TURİZM PROGRAMININ KONUKLARI

CRYSTAL HOTELS ZİNCİRİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİLERİ

 

            Eğirdir Meslek Yüksekokulu Turizm Ve Otel İşletmeciliği Programı’nın yeni eğitim öğretim yılının ilk konukları Crystal Otelcilik Zinciri’nin üst düzey yöneticileri oldular.

            Eğirdir Meslek Yüksekokulu Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen konferansta "Zincir Otel İşletmeleri ve Türkiye Örneği Crystal Hotels"  konusu üzerinde duruldu.

            Crystal Hotels Grup Danışmanı, Adil Gürkan, Crystal Side Otel Gn. Md. Lemi Küçük,  Crystal Admiral Otel Gn. Md. Zafer Birişik’in katılımı ile gerçekleşen Konferansta Zincir Otel İşletmelerinin Özellikleri, Otelleri Zincirleşmeye İten Nedenler, Zincir Otel İşletmelerinin Avantajları, dezavantajları, üstünlükleri konusunda bilgiler verilmesiyle başladı.

            Crystal Hotels Grup Danışmanı, Adil Gürkan konferansta;  Crsytal Otel Grubu’nun, 14 tesisi 7.165 oda ve 21.000 yatak kapasitesi ile Türkiye’nin önde gelen zincir işletmesi olduğuna vurgu yaparak otel grubunun tarihi hakkında da bilgiler verdi. 

Daha sonra zincir işletmelerde markalaşmaya değinen Birişik ise sözlerine şöyle devam etti; Dünyada ve ülkemizde son yıllarda kendisini gösteren “MARKACILIK” otelcilik sektöründe de yoğun bir şekilde hissedilmektedir. Hemen hemen aynı ölçülerde, aynı standartlarda ve aynı hizmetlerde bulunan iki otelden marka olanı diğerine nazaran daha büyük bir iş potansiyeline sahip olabilmektedir. Marka ile ilgili kavramları ise marka bağlılığı, marka kişiliği, marka çağrışımları, marka imajı, marka farkındalığı, marka değeri, marka vaadidir. Markalaşmak isteyen konaklama işletmeleri turistlerin davranışlarını iyi analiz etmeli, turistlere uygun marka stratejileri geliştirmeli, tüketici odaklı olmalı, tüketiciyle duygusal bir bağ kurulmalı beklentileri karşılayarak marka sadakati oluşturmalıdır.  

Konaklama işletmelerinin markalaşması sonucunda markayı hatırlama artar, algılanan kalite yükselir, olumlu bir imaj oluşur, turistlere güven verir, satın alma tercihleri artar. Markalaşma süreci sonunda yapılan ölçümlemelerde Crystal Admıral Resort Suıtes & Spa otelimizde Genel Memnuniyet Oranı  %94,75 ölçümlenmiştir.”

Crystal Side Otel Gn. Md. Lemi Küçük ise Crystal Hotels grup olarak yönetim felsefesini ve hedeflerini; “kusursuz Crystal Hotels misafirperverliğini geliştirmek, çalışanlarımızın yaşam kalitesine katkıda bulunmak ve misafir hayranlığına adanmış bir hizmet kültürü yaratmak, değerleri ise saygılıyız, değişikliğe açığız, girişimciyiz. Ülkemizi ve insanımızı severiz, dürüstüz, şeffafız,  inisiyatif alırız, öğreniriz, fedakarız” şeklinde özetledi.

 

Lemi Küçük, sözlerine şöyle devam etti “çalışma arkadaşlarımıza sağlıklı ve güvenli bir ortam sunmakta, çalışma koşullarının olumsuz etkilerinden korumakta, iş ve işçi arasında mümkün olan en iyi uyumu sağlamakta, işyerlerindeki riskleri ortadan kaldırmaya çalışmakta, oluşabilecek maddi veya manevi zararların önüne geçmeye çalışırken ekibimizin çalışma verimini artırmaya çalışmaktayız.”

Toplantının sonunda öğrenciler ve öğretim görevlilerine teşekkür eden Gürkan, Küçük ve Birişik. Eğirdir Meslek Yüksekokulu ile işbirliği yapmak istediklerini, stajyer ve personel alımı noktasında en kısa zamanda resmi girişimleri başlatacaklarını ifade ettiler.

 

Toplantı sonunda Eğirdir Meslek Yüksekokulu Md. Vekili Çetin Meydan Crystal Grubu yöneticilerine çiçek ve katılım belgelerini taktim etti.

Bu Haberi Paylaş



Yorum Yap