EĞİRDİR ELMASPOR 1. LİGDE
MÜCADELE EDECEK
Türkiye Voleybol
Federasyonu Başkanı Özkan Mutlugil, 2inci ve 3üncü Liglerin
isimlerinin de bundan sonra 1inci Lig ve 2nci Lig olarak değiştiğini
açıkladı. Buna göre; Ispartayı 2. Ligde temsil eden Eğirdir Elmasporda
mücadelesini 1. Ligde sürdürecek.
Sporsever
halkımızın yakından takip ettiği Eğirdir Elmaspor bilindiği gibi geçen 3. Ligde
mücadele etmiş ve sezon sezonunda 2. Lige çıkma başarısını göstermişti.
Öte yandan Türkiye Voleybol Federasyonu tarafından yapılan toplantıda
Bayanlar ve Erkekler 1inci Liglerinin yeni isim ve logoları tanıtıldı.
Türkiye Voleybol Federasyonu Başkanı Özkan Mutlugil, voleybol
liglerinin yeni isimlerinin ve logolarının tanıtıldığı lansman toplantısında
yaptığı konuşmada, yeni stratejiler ve sürdürülebilir başarılarla Türk
voleybolunun yeni bir atağa geçeceğini, Türk Voleybolunun dünyada bir ekol
olma yolunda ilerlediğini, A Bayan Milli Takımımızın FIVB Dünya Sıralamasında
10uncu sıradaki yerini koruduğunu, A Erkek Milli Takımımızın da FIVB World
League 2016daki başarılı performansıyla 5 basamak yükselerek 24üncü sırada
yer aldığını basın mensuplarıyla paylaştı.
Geleceğimiz olan gençler pırıl pırıl
parlıyor
İstanbul Point Hotel Barbarosta düzenlenen
lansman toplantısında, İzmirde 30 Mayıs 3 Temmuz tarihleri arasında
düzenlenen ve yaklaşık 4.000 sporcunun sahaya çıktığı Festival Voleybol
Altyapılar Türkiye Şampiyonasıyla ilgili bir sunum da yapılırken, Milli
Takımlar yapılanmasının en önemli yapı taşlarından olan Genç Milli
Takımlarımızın da Bayanlar ve Erkekler olmak üzere tüm yaş gruplarında Dünya
Sıralamasında ön sıralarda yer aldığı vurgulandı.
Türkiye Voleybol Federasyonunun 81 ile
yaymayı hedeflediği altyapı projesi olan Fabrika Voleybolun da 14 ilde ve 19
okulda toplam 3050 çocuğa ulaştığı açıklandı.
Voleybolu her yaşa
ve her kesime yaymayı hedefliyoruz
Türkiye Voleybol Federasyonu Başkanı Özkan
Mutlugil, yeni dönem stratejilerine dair şu açıklamaları yaptı:
Voleybol sporu için heyecan yaratan bir
dönemden geçiyoruz. En yüksek seviyede rekabete ve tüm ülkede altyapıya yönelik
girişimlerimizi geliştirmeye devam ediyoruz. Bu çalışmalarımızı, 2024
Stratejisi vizyonuyla yapmayı amaçlıyoruz.
2024 Stratejisi, Türk voleybol camiasındaki
çeşitli paydaşlardan gelen girdiler kullanılarak formüle edilmiştir. Geliştirme
sürecinde, 10.000den fazla kişinin görüşleri incelenmiştir. Buna; sporcular,
koçlar, hakemler, kulüpler, taraftarlar, medya, sponsorlar, Fabrika Voleybol
katılımcıları, devlet spor yetkilileri, CEV (Avrupa Voleybol Konfederasyonu) ve
TVF yönetimi ve çalışanları dahildir.
2024 Stratejisi 3 ana temele odaklanmaktadır;
uluslararası düzeyde sportif başarılar, voleybolun halk ve özellikle de
gençler nezdinde popüler bir spor dalı olmasını sağlamak ve bu iki alan
arasındaki sinerjiyi geliştirmek.
Lisanslı voleybolcu
sayımız yüzde 66 arttı
Ne mutlu ki bu stratejimiz sayesinde hem
Bayanlar hem de Erkekler kategorilerinde lisanslı sporcu sayımız çok yüksek
seviyelere ulaştı. 2012 yılından bu yana Bayanlar ve Erkeklerde toplamda yüzde
66 artış yaşandı. Bu artışta, plaj voleybolundan Fabrika Voleybola, Festival
Voleyboldan Milli Takımlara kadar binlerce voleybolcu, antrenör, hakem ve
yöneticiyle birlikte #VoleybolHerYerde mantığıyla hareket etmemizin büyük
etkisi oldu. Bundan sonraki süreçte de voleybolu sokaklardan plajlara,
parklardan salonlara, her yaşa ve her kesime yaymayı hedefliyoruz.
Türkiye Voleybol
Federasyonunun ürünlerini birer marka haline getireceğiz
Özkan Mutlugil, bu strateji çerçevesinde
kulüplerle beraber altyapıları güçlendirmeye devam edeceklerini, üstyapıda
Milli Takımlar ve kulüpler düzeyindeki başarıların artarak devam edeceğinden
emin olduklarını belirterek sözlerini şu şekilde sürdürdü:
2016-2017 sezonunun başlangıcıyla birlikte
geleceğimizi şekillendirmek için yaptığımız çalışmalarda bambaşka bir dönemi
başlatıyoruz. Voleybol, yenilikçi bir spor. Bu nedenle tüm liglerimizi ve
organizasyonlarımızı markalaştırarak ayrıştırmak, onlara kimlik kazandırmak
istiyoruz. İlk olarak da dünyanın en iyi voleybol ligleri arasında olan
Erkekler ve Bayanlar 1. Liglerimizin hem isim hem de logolarını değiştiriyoruz.
Aslında bu isim ve logoları, sporseverler ve spor medyası hep birlikte
oluşturdu. Biz de federasyon olarak 1inci Liglerimizi bu şekilde
markalaştırdık. Markalaştırdığımız liglerimizden Erkekler ve Bayanlarda
toplamda 12 takımımız, Avrupa kupalarında mücadele edecek. Kendilerine kupa
yolunda başarılar temenni ederken, liglerin yeni isim ve logolarının da Türk
Voleyboluna hayırlı olmasını diliyorum.
Bildiğiniz gibi kısa süre önce pazarlama,
medya ve iletişim ortaklığı konusunda Saran Medya ile bir işbirliği yapmıştık.
Bu süreçte verdikleri katkı vesilesiyle Saran Group Yönetim Kurulu Başkanı Sadettin
Saran başta olmak üzere tüm Saran Medya çalışanlarına da teşekkür etmek
istiyorum.
Medya kuruluşlarının
desteğine çok ihtiyacımız var
Yeni markalaşma sürecinde sosyal sorumluluk
projelerine imza atmaya devam edeceklerini belirten Mutlugil, voleybolun ve
voleybolcuların rol model gücünden yararlanarak sosyal sorumluluk projeleri ile
topluma dokunan projeleri gerçekleştireceklerini ekledi. Mutlugil, yeni dönemin
iletişim stratejileriyle ilgili de şu bilgileri basın mensuplarıyla paylaştı:
Gelecek süreçte iletişim stratejimizi de
bambaşka bir boyuta taşıyacak ve voleybolumuzun marka değerini yükselteceğiz.
Bu stratejilerimizin başarılı olması adına bugün bu toplantıda bizlerle bir
araya gelen medya mensuplarının desteğine çok ihtiyacımız var. Tüm medya
kuruluşlarının Voleybolda Atak projemize destek olmalarını temenni ediyoruz.
Sultanlar Ligi ve
Efeler Liginin logoları tanıtıldı
Türkiye Voleybol Federasyonu ürünlerinin
markalaşma süreci çerçevesinde Bayanlar ve Erkekler 1inci Liglerinin yeni isim
ve logoları, iki genç milli sporcu tarafından tanıtıldı.
Küçük Kız Voleybol Milli Takımımız ile Balkan
Şampiyonluğu yaşayan ve Vakıfbank Spor Kulübünün formasını giyen Defne Mine
Aslıel ile Arkas Spor Kulübü oyuncusu ve Erkek Yıldız Voleybol Milli
Takımımızın kaptanı Onur Çukurun yaptığı tanıtımda, lig isimlerinin Sultanlar
Ligi ve Efeler Ligi şeklinde değiştirildiği basın mensuplarıyla paylaşılırken,
liglerin yeni logoları da büyük beğeni topladı.
TVFnin tüm ürünleri
5 yıllık süreçte değerli markalar haline gelecek
TVF organizasyonlarının kimliklerinin
ayrıştırılması sürecinde Bayanlar ve Erkekler 1inci Liglerinin isimlerinin
yanı sıra Türkiye Kupasının da Kupa Voley ismiyle düzenleneceğinin
açıklandığı toplantıda, 5 yıllık süreçte TVFnin tüm ürünlerinden her birinin
tek başına değerli markalar haline geleceği belirtildi. Ayrıca 2inci ve 3üncü
Liglerin isimlerinin de bundan sonra 1inci Lig ve 2nci Lig olarak değiştiği
açıklandı.